سه نظام آچاری 4-0.3 مینیاتوری سیلور

تصاویر محصول

بررسی محصول

مشخصه مقدار
این محصول را به اشتراک بگذارید

سه نظام آچاری 4-0.3 مینیاتوری سیلور

این سه نظام مناسب برای دریل کردن انواع چوب، فلز و سیمان است. با خرید سه نظام آچاری از مزایای بسیاری برخوردار می‌شوید و کارایی بالایی دارد.

وزن آن حدود ۵ گرم بوده و برای فرز انگشتی بسیار مناسب است. به بیانی ساده‌تر، دیگر نیازی به باز و بسته کردن سر فرز انگشتی ندارید و بعد از نصب و استفاده از نظر کیفی رضایت شما را جلب خواهد کرد. کار کردن با این سه نظام بسیار آسان و راحت بوده و مشکل فنی ندارد. توجه داشته باشید که بعد از خرید سه نظام آچاری، باید برای سایزهای متفاوت مته این سه نظام را باز و بسته کنید.

این قطعه در طول کار با فشارهای زیادی مواجه می‌شود و باید به گونه‌ای طراحی شود که توانایی تحمل این فشارها را داشته باشد و کارایی خود را از دست ندهد. به همین خاطر است که در ساخت آن از مواد مقاوم به ضربه، تنش برشی و تنش پیچشی استفاده می‌گردد. در بازار سه نظام با جنس‌های فلزی، پلاستیکی و نیمه فلزی وجود دارد. بنابرین از کیفیت خرید سه نظام آچاری اطمینان داشته باشید. جنس بدنه‌ی این محصول از آلومینیوم بوده ولی داخل آن فولاد به کار رفته است.

این محصول ساخت کشور چین بوده و دقت و عملکرد بالایی دارد در عملیات‌های فوق سنگین و صنایع گوناگون قابل استفاده بوده و به درد افرادی که در این حوزه‌ها فعالیت دارند؛ میخورد.

مشخصات خود را وارد کنید
امتیاز شما به این محصول
3 دیدگاه
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

0.0

میانگین امتیازات