صفحه سنگ برش استیل 18 سانت اکتیو

تصاویر محصول

بررسی محصول

مشخصه مقدار
قطر شفت 22.23 میلیمتر
حداکثر سرعت 80 متر بر ثانیه
ضخامت تیغ 1.6 میلیمتر
قطر صفحه 180 میلیمتر
وزن خالص 87 گرم
این محصول را به اشتراک بگذارید

صفحه سنگ برش استیل 18 سانت اکتیو

صفحه سنگ ها عمدتا جهت برش و یا سایش آهن آلات، استیل و یا سنگ های غیر گرانیتی استفاده میشود. اکتیو دارای کامل ترین مجموعه صفحه سنگ های برش و سایش در سایز های مختلف می باشد. 
صفحه سنگ برش استیل مدل AC-51116 در سایز 18 سانت جهت برش استیل عرضه میشود. این صفحه سنگ از دو لایه توری فایبرگلاس مستحکم صنعتی و سه لایه رزین صنعتی ساخته شده است تا مقاومت و استحکام صفحه سنگ به حداکثر برسد.  این صفحه سنک دارای پولکی فلزی جهت راحتی نصب بر روی دستگاه می باشد. این صفحه سنگ  محصولی است که مطابق با استاندارد MPA آلمان و نیز استاندارد EN12413 ساخته شده است. حداکثر دور در دقیقه جهت استفاده از این صفحه سنگ 8500 دور در دقیقه میباشد. به دلیل بافت مخصوص و جنس خاص دانه بندی رزین های موجود در این صفحه سنگ، عمر و نیز سرعت برش(پیشروی) این صفحه سنگ به حداکثر رسیده است. 
همواره باید صفحه سنگ ها بر اساس نوع قطعه کار استفاده شود و برای قطعه کار استیل فقط از صفحه سنگ های جهت برش استیل استفاده نمود. به هیچ عنوان نباید با صفحه سنگ برش جهت سایش(ساب) استفاده نمود و بالعکس. استفاده غیر اصولی و عدم منطبق با قطعه کار ممکن است باعث صدمات جدی به کاربر شود. 
 

مشخصات خود را وارد کنید
امتیاز شما به این محصول
3 دیدگاه
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

0.0

میانگین امتیازات