کمپرسور هوا مدل AC-1024 اکتیو

کمپرسور هوا
مدل Active Air Compressor – Model AC-1024

تصاویر محصول

بررسی محصول

مشخصه مقدار
ابعاد 58.5 طول * 25عرض *61ارتفاع
حجم مخزن 24لیتر
حداکثر فشار 115 PSI
سرعت 2850 دور در دقیقه
ولتاژ 220ولت
این محصول را به اشتراک بگذارید

کمپرسور هوا مدل AC-1024 اکتیو

کمپرسور هوا یا همان فشرده ساز هوا دستگاهی جهت تبدیل قدرت یا انرژی به انرژی جنبشی می باشد. این دستگاه هوا را فشرده می سازو و این هوای فشرده شده را با سرعت و نیروی زیاد آزاد می سازد. کمپرسورهای هوا عموما با توجه به سایز مخزن و بالطبع نوع موتور آن دسته بندی میشود. هنگام استفاده از دستگاه های مختلف که نیاز به باد فشرده جهت راه اندازی و کارکرد دارند (از قبیل ابزار های پنوماتیک مانند میخکوب و منگنه کوب های بادی، آچار بکس بادی، پیستوله هوا و غیره) از کمپرسور یا همان فشرده ساز هوا استفاده میشود.  

کمپرسور هوای اکتیو در ابعاد و مشخصات متنوع به بازار عرضه شده تا هر کاربر بر اساس نیاز خود، از کمپرسور های اکتیو انتخاب و استفاده نماید. 

کمپرسور هوای اکتیو مدل AC-1024 دارای مخزن 24 لیتری هوا و موتور دارای 2.5 اسب بخار میباشد. به دلیل وجود چرخ های با دوام و فلزی این دستگاه،  حمل و نقل این کمپرسور به آسانی انجام پذیر است. 

در تمامی کمپرسور های اکتیو از فیلتر هوای فلزی ازجمله در کمپرسور هوا مدل AC-1024 استفاده شده است. 

در کمپرسور هوای اکتیو مدل AC-1024 همچنین از لوله های از جنس مس (نه فقط روکش مس) و نیز سوپاپ اطمینان از جنس آلیاژبرنج (نه روکش برنج) استفاده شده تا رطوبت موجود در هوا باعث خرابی یا پوسیدگی این قطعات نشود و عمر مفید دستگاه افزایش یابد. 

از بارزترین مشخصات کمپرسور اکتیو مدل AC-1024 وجود پیستون با قطر بزرگ تر و در نتیجه کاهش مدت زمان پر شدن هوای داخل مخزن میباشد تا در کوتاهترین زمان ممکن مخزن از هوای فشرده پر شود. 

مخزن کمپرسور هوای اکتیو مدل AC-1024 دارای 2.5میلیمتر ضخامت میباشد که کاملا منطبق با استاندارد CE میباشد. این مسله باعث افزایش ایمنی دستگاه به علت مقابله با رطوبت داخل هوای فشرده داخل مخزن میباشد. همچنین مخزن این کمپرسور دارای پیچ تخلیه رطوبت داخل مخزن نیز میباشد. 

هنگامی که فشار داخل مخزن به حداکثر میرسد، کلید قطع کن اتومات به طور خودکار کارکرد موتور را قطع میکند و نیز هنگامی که فشار داخل مخزن به حداقل میرسد، دستگاه به طور اتومات روشن میشود تا هوای فشرده داخل مخزن را پرکند. 

کمپرسور های اکتیو مدل AC-1024 دارای دو خروجی باد جهت استفاده همزمان نیز میباشد. همچنین در مسیر هر خروجی هوا، درجه باد با کیفیت و دقیقی جهت بررسی وضعیت باد نیز وجود دارد. 

تمامی کمپرسور های هوای اکتیو دارای 1سال گارانتی جهت تضمین کیفیت و نیز 5سال خدمات پس از فروش میباشد. 
 

مشخصات خود را وارد کنید
امتیاز شما به این محصول
3 دیدگاه
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

0.0

میانگین امتیازات