کمپرسور فندکی مدل AC-1311 اکتیو

کمپرسور فندکی
مدل Active Tyre Air Compressor – Model AC-1311

تصاویر محصول

بررسی محصول

مشخصه مقدار
طول شیلنگ 3متر
حداکثر فشار 100psi
خروجی هوا 35لیتر در دقیقه
ولتاژ 12ولت
اندازه سیلندر 30میلی متر
این محصول را به اشتراک بگذارید

کمپرسور فندکی مدل AC-1311 اکتیو

امروزه با ماشینی شدن کارهای روزمره جهت کاهش انرژی و وقت، عموم مردم از وسایلی که باعث سهولت در کار میشود استقبال زیادی مینمایند. اکتیو ارائه دهنده متنوع ترین کمپرسورهای فندکی با مارک اکتیو میباشد. انتخاب درست کمپرسور فندکی تاثیر در سرعت کار و استفاده بهینه از کار میشود. 

داشتن یک کمپرسور فندکی باعث میشود تا هنگام رانندگی در محیط های مختلف از قبیل اتوبان یا داخل شهر، و نیز در شرایط آب و هوایی مختلف از قبیل شرایط بارندگی و یا غیر بارندگی، تایر خودرو را به مقدار دلخواه و مورد نیاز تنظیم نمود. به عنوان مثال باد تایر باید در هنگام وجود برف و یا رانندگی در محیط گل آلود کم شود و در محیط های هموار لاستیک نیاز به باد شدن کافی دارد تا لاستیک در هنگام چرخش در محیط هموار به گرم شدن و ساییدگی منجر نشود. وجود کمپرسور فندکی پرتابل جهت کاهش و یا افزایش مقدار باد تایر باعث افزایش خاطر هنگام رانندگی میشود. کمپرسور فندکی اکتیو مدل AC-1311 با طراحی منحصربه فرد از پرکاربردترین و پرفروش ترین کمپرسور های هوا جهت استفاده عموم میباشد. 

با اتصال رابط های کمپرسور فندکی اکتیو به محل فندکی خودرو ویا اتصال به باطری خودرو  میتوان دستگاه را راه اندازی نموده و از آن بابت باد نمودن تایر و یا غیره استفاده نمود. 

وجود یک سیلند در کمپرسور فندکی اکتیو مدل AC-1311 باعث اقتصادی شدن این مدل شده تا این دستگاه با قیمت اقتصادی تری به مصرف کنندگان عرضه شود. 

کمپرسور فندکی اکتیو مدل AC-1311 دارای گیج (درجه) نشان دهنده روی این دستگاه میباشد که توسط آن میتوان مقدار باد داخل تایر را با دقت بررسی و تنظیم نمود. 

از دیگر خصوصیات مهم کمپرسور فندکی اکتیو مدل AC-1311  وجود 4عدد لامپ ال ای دی (LED) کم مصرف و پرنور جهت استفاده به عنوان چراغ قوه با کلید جداگانه و نور دهی در محیط ها و یا زمان های کم نور میباشد. 

با استفاده از کمپرسور هوای فندکی اکتیو، در مقایسه با تلمبه های هوا (که با فشار دست یا پا کار میکنند) دیگر نیازی به استفاده از انرژی زیاد جهت باد کردن لاستیک خودرو و دیگر اجسام مشابه از قبیل توپ، تیوب و ... ندارید. 

کمپرسور فندکی اکتیو مدل AC-1311 دارای مجموعه نازل های (سری ها) مختلف جهت کاربرد گوناگون از قبیل باد کردن تایر خودرو، باد کردن تایر موتور سیکلت و یا دوچرخه، باد کرن انواح توپ و ... استفاده میشود. 

این کمپرسور فندکی همچنین دارای دسته جهت راحتی در جابجایی و نیز دارای کیف برزنتی مقاوم جهت نگهداری و جابجایی راحت تر برای کاربران میباشد.   

علاوه بر نازل های (سری های) متنوع موجود در این کمپسور فندکی اکتیو، همچنین میتوان به شلنگ فنری از جنس پلی یورتان ضد ساییدگی نیز اشاره کرد. طول این شلنگ 3متر است تا در زمان کار با این دستگاه نیاز به جابجایی پی در پی آن نباشد.

مشخصات خود را وارد کنید
امتیاز شما به این محصول
3 دیدگاه
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

0.0

میانگین امتیازات