کمپرسور فندکی مدل AC-1412B اکتیو

کمپرسور فندکی
مدل Active Tire Air Compressor – Model AC-1412B

تصاویر محصول

بررسی محصول

مشخصه مقدار
طول شیلنگ 3متر
هوای خروجی 65لیتر در دقیقه
وزن 2.1 کیلوگرم
حداکثر فشار 150psi
حداکثر قدرت خروجی 280وات
اندازه سیلندر 30میلی متر
این محصول را به اشتراک بگذارید

کمپرسور فندکی مدل AC-1412B اکتیو

هر نوع خودرویی که میرانید، داشتن یک کمپرسور فندکی ایده هوشمندانه ایست که میتوانید جهت بهبود وضعیت ترمز گیری و نیز بهبود مصرف سوخت خودروی شخصی تان با تنظیم باد تایر قابل بدست آورید. این مسله حتی در عمر لاستیک خودروی شما نیز دخیل میباشد. مجموعه ای از انواع متنوع کمپرسور های فندکی تحت برند اکتیو، جهت انتخاب کابران گرامی موجود میباشد.  

در  کمپرسور فندکی اکتیو مدل AC-1412B قابلیت اتصال به جای فندکی خودرو و  یا اتصال به سرباطری خودرو (در صورتی که جای فندکی خراب است و یا ...) را دارد تا با قدرت دمنده گی باد در داخل تایر خودور را انجام دهد. 

وجود دو عدد سیلندر فلزی مستحکم و با دوام در کمپرسور هوای مدل AC-1412B قدرت و سرعت خروجی باد را دوچندان نموده است. 

همچنین توسط گیج (درجه) نشان دهنده روی این دستگاه میتوان مقدار باد داخل تایر را با دقت بررسی و تنظیم نمود. 

کاربرد دیگر کمپرسور فندکی اکتیو مدل AC-1412B  وجود لامپ ال ای دی (LED) کم مصرف و پرنور جهت استفاده به عنوان چراغ قوه و نور دهی در محیط ها و یا زمان های کم نور استفاده شود. 

با استفاده از کمپرسور هوای فندکی اکتیو، در مقایسه با تلمبه های هوا (که با فشار دست یا پا کار میکنند) دیگر نیازی به استفاده از انرژی زیاد جهت باد کردن لاستیک خودرو و دیگر اجسام مشابه از قبیل توپ، تیوب و ... ندارید. 

کمپرسور فندکی اکتیو مدل AC-1412B دارای مجموعه نازل های (سری ها) مختلف جهت کاربرد گوناگون از قبیل باد کردن تایر خودرو، باد کردن تایر موتور سیکلت و یا دوچرخه، باد کرن انواح توپ و ... استفاده میشود. 

این کمپرسور فندکی همچنین دارای دسته جهت راحتی در جابجایی و نیز دارای کیف برزنتی مقاوم جهت نگهداری و جابجایی راحت تر برای کاربران میباشد.   

علاوه بر نازل های (سری های) متنوع موجود در این کمپسور فندکی اکتیو، همچنین میتوان به شلنگ فنری از جنس پلی یورتان ضد ساییدگی نیز اشاره کرد. طول این شلنگ 3متر است تا در زمان کار با این دستگاه نیاز به جابجایی پی در پی آن نباشد.

مشخصات خود را وارد کنید
امتیاز شما به این محصول
3 دیدگاه
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

0.0

میانگین امتیازات