شلنگ فنری 15متری مدل AC-1015 اکتیو

تصاویر محصول

بررسی محصول

مشخصه مقدار
حداکثر فشار 24 بار
ابعاد طول 51 سانتی متر * عرض 7.5سانتی متر* ارتفاع 7.5سانتی متر
طول شلنگ 15 متر
ضخامت 3 میلیمتر
این محصول را به اشتراک بگذارید

شلنگ فنری 15متری مدل AC-1015 اکتیو

شلنگ فنری، ابزاری جهت انتقال هوای فشرده می باشد. شلنگ های فنری (تلفنی) بر اساس متراژشان دسته بندی میشود تا در صنایع مختلف با توجه به نیاز استفاده شود. 
شلنگ فنری اکتیو مدل AC-1015 دارای 15متر طول می باشد. جنس این شلنگ از مواد اولیه پلی یورتان (PU) می باشد. این جنس قابلیت انعطاف بالا و دارای مقاومت بالا در مقابل خراشیدگی ها از قبیل ساییده شدن شلنگ بر روی زمین و غیره میباشد. همچنین این مواد مقاومتش در برابر گرما و سرما بالا بوده و باعث افزایش عمر شلنگ فنری نیز می شود.  قطر داخلی این شلنگ فنری 5میلی متر و قطر خارجی آن 8 میلیمتر است تا ضخامت استاندارد این شلنگ به کاربر اطمینان خاطر بابت ایمنی استفاده از این ابزار را بدهد. حداکثر فشار قابل تحمل این شلنگ 24 بار است که بسیار فراتر از استاندارد های بین المللی می باشد. 
به علت استفاده 100درصدی از مواد پلی یورتان، این شلنگ فنری به هیچ عنوان خاصیت فنری خود را از دست نمیدهد و از حالت فنری بودن خود خارج نمی شود. 
در انتهای این شلنگ یه عدد کوپلینگ اتصال با کیفیت با مارک اکتیو و در سر دیگر این شلنگ یک عدد دنباله اتصال نصب شده تا براحتی بتوان از این ابزار استفاده نمود. همچنین در قسمت اتصال این کوپلینگ ها و دنباله ها نیر از فنر مقاوم و قابل انعطاف استفاده شده تا از هرگونه آسیب در این قسمت جلوگیری شود و استقامت شلنگ افزایش یابد. 
این شلنگ فنری بر اساس انواع استاندار های CE, GS, TUV, IAF, ISO9001:2000 سا خته شده است تا به کاربر اطمینان خاطر از بابت خرید کالایی با کیفیت را دهد.

مشخصات خود را وارد کنید
امتیاز شما به این محصول
3 دیدگاه
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

0.0

میانگین امتیازات