اره عمودبر (اره چکشی) مدل AC-2165N اکتیو

تصاویر محصول

بررسی محصول

مشخصه مقدار
وزن 1.9 کیلو گرم
حداکثر عمق برش در چوب 65 میلیمتر
ابعاد صفحه برش طول 22 سانتی متر * عرض 7سانتی متر* ارتفاع 21سانتی متر
توان 570وات
این محصول را به اشتراک بگذارید

اره عمودبر (اره چکشی) مدل AC-2165N اکتیو

اره عمودبر (اره چکشی) همانطور که از نامش پیداست، نوعی اره برقی است که با حرکت سریع بالا به پایین تیغ اره، برای برش انواع قطعات چوبی استفاده میشود. 
اره عمودبر (اره چکشی) اکتیو مدل AC-2165N دارای موتوری قدرتمند عمدتا جهت کاربری های عمومی و متداول برش کاری استفاده میشود. این اره پرتابل (قابل حمل) میباشد تا کاربر براحتی در محیط های کاری گوناگون از این دستگاه استفاده نماید. 
با تنظیم صفحه گونیای این دستگاه قابلیت برش در زاوایه 45درجه نیز به توانایی های برشکاری این اره عمودبر اضافه شده است. همچنین با مدرج بودن کونیای این دستگاه بر روی زوایای پر استفاده برشکاری، به کاربر این امکان داده میشود تا براحتی و نیز با حداکثر دقت برش در مدت طولانی در زوایای مختلف، بتوان برش کاری را براحتی انجام داد. 
وجود کلید کنترل سرعت برش (دیمر) در شش حالت مختلف، به کاربر این امکان را می دهد تا در حین برشکاری سرعت برش را طبق خواسته خود کم و زیاد نماید. همچنین با وجود دکمه قفل کن کلید، میتوان دستگاه را روی هر سرعتی تنظیم نمود و جهت برشکاری طولانی مدت از قفل کن کلید استفاده نمود تا دیگر کاربر یکسره انگشت خود را بر روی کلید دستگاه فشار ندهد. 
از یزرگترین مزیت های این دستگاه، سیستم تیغ گیر بدون نیاز به آچار میباشد که کاربر بدون استفاده از هرنوع آچار و یا پیچ گوشتی براحتی تیغه اره عمود بر را میتواند جایگذاری نماید. 
با وجود یک خط کش درجه بندی شده به همراه این دستگاه و ثابت نمودن آن توسط آچار آلن روی دستگاه، میتوان برش کاری های مستقیم را با حداکثر دقت انجام داد. 
وجود قاب محافظ کریستالی باعث افزایش ایمنی دستگاه در هنگام برشکاری و نیز جلوگیری از پراکندگی خاک اره در هنگام برشکاری شده است. 
بعلت استفاده عمده این دستگاه جهت برش چوب، یک عدد تیغه جهت برش چوب جهت تست به همراه این دستگاه ارائه شده است. یقینا کابرانی که جهت برش ام دی اف و یا آهن از این دستگاه میخواهند استفاده نمایند، باید تیغه مخصوص برش آهن و یا تیغه مخصوص برش ام دی اف را جداگانه تهیه نمایند. 
بدنه این دستگاه ارگونومیک و خوشدست به همراه روکش نرم ضد تعریق جهت جلوگیری از عرق کردن دست در هنگام طولانی می باشد. 
تمامی مراحل ساخت موتور این دریل از قبیل آرمچر و بالشتک با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک منطبق با آخرین فناوری روز دنیا تولید شده تا عمر مفید دستگاه به حداکثر برسد. 
بنه این دستگاه دارای طراحی ارکونومیک جهت خوشدستی و راحتی کاربر در حین کار طراحی شده و همچنین وجود دسته کمکی جانبی بر روی این دستگاه باعث افزایش کنترل و کارایی دستگاه شده است. بدنه این دستگاه عایق دویل میباشد و از جنس PA6+GF30 که بهترین مواد جهت ساخت بدنه ابزار آلات برقی میباشد استفاده شده است.  
با اعمال عملیات گرمایشی استاندارد و سخت کاری بر روی دنده های این اره عمودبر، همواره سعی شده تا دنده ها تقویت شده وعمر دنده ها افزایش یابد. 
اره دیسکی برقی اکتیو مدل AC-2165N دارای 12ماه گارانتی و 5سال پشتیبانی قطعات وخدمات پس از فروش در سراسر ایران میباشد.

مشخصات خود را وارد کنید
امتیاز شما به این محصول
3 دیدگاه
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

0.0

میانگین امتیازات