اره زنجیری (اره موتوری) برقی مدل AC-2640EL اکتیو

اره زنجیری برقی
مدل Active Electric Chainsaw Model AC-2640EL

تصاویر محصول

بررسی محصول

مشخصه مقدار
قدرت 2400 وات
این محصول را به اشتراک بگذارید

اره زنجیری (اره موتوری) برقی مدل AC-2640EL اکتیو

اره های زنجیری نوعی اره قابل حمل است که  در دو مدل بنزینی و یا برقی تولید میشوند. از این اره ها عمدتا جهت بریدن درختان، هرس و جلوگیری از انتشار آتش مورد استفاده قرار می گیرد. اره های زنجیری از دو بخش اصلی تشکیل می شوند. یکی تیغه اره که به همراه یک زنجیر همانند زنجیر دوچرخه، می چرخد و دیگری موتور بنزینی یا موتوری است که با برق یا باتری کار می کند. در مورد خرید اره زنجیری انتخاب مدلی که کار با آن راحت باشد بسیار مهم است اره باید متناسب با کار مورد نظر تهیه شود. 
اره زنجیری برقی اکتیو مدل AC-2640EL با نیروی برق کار می کند و با روشن شدن و گردش دندانه های تیغه ، اره کردن آغاز می شود. اره زنجیری برقی ابزاری مناسب جهت باغبانی می باشد. همچنین می توان از آن جهت مرتب نگه داشتن باغچه و یا حتی درخت بری و الوار سازی استفاده کرد. 
طول تیغه این اره برقی رنجیری 40 سانتیمتر و قدرت موتور 2400 وات می باشد. به دلیل قدرت بالای این دستگاه، از سافت استارت استفاده شده تا دستگاه ناگهان به این قدرت نرسد و طی چند ثانیه به حداکثر قدرت برسد تا ایمنی دستگاه کاملا رعایت شود. 
همچنین جهت افزایش ایمنی، از کاور پلاستیکی مستحکم جهت پوشاندن ساطوری دستگاه استفاده شده تا هنگام جابجایی دستگاه، خطری پیش نیاید. 
دسته این دستگاه کاملا ارگونومیک و دارای روکش نرم میباشد تا کاربر با تسلط کامل از دستگاه استفاده نماید.

مشخصات خود را وارد کنید
امتیاز شما به این محصول
3 دیدگاه
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

0.0

میانگین امتیازات