اره زنجیری (اره موتوری) بنزینی مدل AC-2645C اکتیو

تصاویر محصول

بررسی محصول

مشخصه مقدار
حجم موتور 45سانتی متر مکعب
قدرت 1.8 کیلو وات (2.45 اسب بخار)
این محصول را به اشتراک بگذارید

اره زنجیری (اره موتوری) بنزینی مدل AC-2645C اکتیو

اره های زنجیری نوعی اره قابل حمل است که  در دو مدل بنزینی و یا برقی تولید میشوند. از این اره ها عمدتا جهت بریدن درختان، هرس و جلوگیری از انتشار آتش مورد استفاده قرار می گیرد. اره های زنجیری از دو بخش اصلی تشکیل می شوند. یکی تیغه اره که به همراه یک زنجیر همانند زنجیر دوچرخه، می چرخد و دیگری موتور بنزینی یا موتوری است که با برق یا باتری کار می کند. در مورد خرید اره زنجیری انتخاب مدلی که کار با آن راحت باشد بسیار مهم است اره باید متناسب با کار مورد نظر تهیه شود. 
اره زنجیری بنزینی اکتیو مدل AC-2645C با ترکیبی از بنزین و روغن کار می کند و دارای یک موتور دو زمانه است که با روشن شدن و گردش دندانه های تیغه ، اره کردن آغاز می شود. اره زنجیری بنزینی ابزاری مناسب جهت باغبانی و همینطور مناسب برای حرفه ای ها جهت کار در جنگل می باشد. همچنین می توان از آن جهت مرتب نگه داشتن باغچه و یا حتی درخت بری و الوار سازی استفاده کرد. 
این کالا دارای کیف برزنتی مقاوم جهت جابجایی آسان نیز میباشد. طول تیغه این اره رنجیری 45 سانتیمتر و حجم موتور 45 سی سی می باشد. این اره زنجیری مجهز به سیستم ضد لرزش دوبل و استارت سریع جهت روشن شدن سریع و آسان دستگاه و سهولت کاربری می باشد.
از متعلقات این دستگاه میتوان به مخزن ترکیب بنزین و روغن اشاره نمود که کاربر براحتی میتواند با استفاده از این مخزن، نسبت ترکیب بنزین و روغن را دقیق انجام دهد تا با ترکیب درست بنزین و روغن، آسیبی به موتور دستگاه وارد نشود. 
همچنین جهت افزایش ایمنی، از کاور پلاستیکی مستحکم جهت پوشاندن ساطوری دستگاه استفاده شده تا هنگام جابجایی دستگاه، خطری پیش نیاید. 
از دیگر متعلقات همراه با این دستگاه میتوان به سوهان تیز کننده تیغه و آچار های مربوطه اشاره نمود.

مشخصات خود را وارد کنید
امتیاز شما به این محصول
3 دیدگاه
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

0.0

میانگین امتیازات