کارواش خانگی مدل AC-29100C اکتیو

کارواش خانگی
مدل Active High Pressure Washer _ AC-29100C

تصاویر محصول

بررسی محصول

مشخصه مقدار
وزن 5.5کیلوگرم
طول شلنگ 5متر
قدرت 1400وات
این محصول را به اشتراک بگذارید

کارواش خانگی مدل AC-29100C اکتیو

دستگاه کارواش وسیله‌ای است که عموما جهت شستشوی خودرو، موتور سیکلت، ساختمان از قبیل حیاط، دیوار، پارکینگ، راهرو و ... استفاده میشود. استفاده از کاواش های خانگی باعث بهینه سازی در وقت و انرژی شما میباشد. همچنین با استفاده از کارواش ها، به مقدار قابل توجهی در مصرف آب مصرفی جهت شستشو نیز صرفه جویی میشود. 

کارواش ها عموما با توجه به مقدار فشار کاربردی با توجه به نوع موتور طبقه بندی میشوند. کارواش های خانگی معمولا دارای موتور یونیورسال و کارواش های صنعتی دارای موتور دینامی میباشند. 

کارواش خانگی 100بار اکتیو مدل AC-29100C، دستگاهی پرقدرت، سبک و بادوام جهت مصارف خانگی به شمار میرود. کارواش خانگی اکتیو دادرای موتوری با توان 1400 وات و فشار خروجی آب با قدرت 100بار، از پرمصرف ترین کارواش های خانگی محسوب میشود. موتور این کارواش دارای محافظ حرارتی جهت محافظت موتود در برابر افزایش دما میباشد. 

علاوه بر وزن سبک، حمل و جابه‌جایی این محصول با توجه به وجود چرخ‌ها و دسته‌ی بلند آن، بسیار راحت انجام می‌شود. طول کابل این دستگاه 5متر میباشد تا بتوان بدون نیاز به سیم سیار در فواصل دور تر نیز از این دستگاه استفاده نمود. 

میانگین مصرف آب در کارواش خانگی مدل AC-29100Cاکتیو، 5.5 لیتر در دقیقه میباشد که این مزیت باعث 70% صرفه جویی در مصرف آب میشود. 

کارواش خانگی  AC-29100Cاکتیو دارای تمامی متعلقات جانبی جهت راه اندازی و استفاده از این دستگاه میباشد. متعلقاتی از قبیل گان و لنس (تفنگی) جهت پاشش افشان و نیزه ای، گوپلینگ اتصال شلنگ به کارواش، شلنگ فشار قوی 5متری با کیفیت از جنس پی وی سی  و سوزن پاک کننده و .... میباشد تا کاربر با خیالی آسوده به همراه این متعلقات از دستگاه کارواش اکتیو استفاده نماید. 

توجه: چنانچه قصد شستشو با آب گرم را به کمک این محصول دارید، این دستگاه قابلیت گرم کردن آب را ندارد؛ ولی می‌توان آب ورودی این دستگاه را تا دمای 40 درجه سانتی‌گراد گرم کرده و از محصول استفاده کنید.

مشخصات خود را وارد کنید
امتیاز شما به این محصول
3 دیدگاه
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

0.0

میانگین امتیازات