اره فارسی بر 305 سانت مدل AC-2130 اکتیو

اره فارسی بر
مدل Active Miter Saw 305mm model AC-2130

تصاویر محصول

بررسی محصول

مشخصه مقدار
توان 1800وات
سایز صفحه برش 305 میلیمتر
عمق برش 65 میلیمتر
نوع برش چرخشی
این محصول را به اشتراک بگذارید

اره فارسی بر 305 سانت مدل AC-2130 اکتیو

اره فارسی بر نوعی اره برقی با حرکت دورانی سریع تیغ اره برای برش فارسی و زاویه دارانواع قطعات چوبی و الوار استفاده میشود. این حرکت دورانی توسط موتور دستگاه  انجام میشود. به طور کلی برش 45درجه را در کارگاه های صنایع چوب به بیان دیگر برش فارسی میگویند.  
اره فارسی بر 305 سانت اکتیو مدل AC-2130 دارای موتور قدرتمند 1800وات عمدتا جهت کاربری های صنعتی و نیز کاربری های مقطعی استفاده میشود. این اره پرتابل (قابل حمل) میباشد تا کاربر براحتی در محیط های کاری گوناگون از این دستگاه استفاده نماید. 
از مهمترین مزایای اره فارسی بر اکتیو مدل AC-2130 میتوان به کشویی بودن دستگاه جهش افزایش دامنه برش  اشاره نمود. همچنین این دستگاه قابلیت برش اریب دوطرفه (چپ و راست) را دارا میباشد تا کاریر بدون نیاز به تعویض جهت برش قطعه کار، فقط به آسانی جهت برش دستگاه را تغییر دهد تا در صورت جاجا ننمودن قطعه کار، دقت برش نیز به حداکثر برسد. این دستگاه دارای کشویی کمکی جانبین جهت افزایش وسعت سطح صفحه میز فارسی برای قرار دادن قطعه کارهای بزرگتر بر روی سطح صفحه اره فارسی بر می باشد. این دستگاه دارای خط کش بر روی دستگاه و نقطه توقف برای زاویه های مختلف برش را دارد. وجود لیزر جهت ایجاد خط برش فرضی دقیق از محل برخورد تیغه و قطعه کار نیز از مزایای این دستگاه محسوب میشود.  یک عدد تیغه 305 میلیمتری 96 دندانه جهت تست بر روی این دستگاه نصب شده است. 
همیشه سعی نمایید جهت افزایش دقت برش، قطعه مورد نظر را توسط گیره یا پیچ دستی ثابت نمایید. به همراه این دستگاه نیز گیره جهت ثابت نمودن قطعه کار نیز وجود دارد. 
وجود قاب محافظ  تیغه، باعث افزایش ایمنی دستگاه در هنگام برشکاری شده است. همچنین وجود ضامن ایمنی دستگاه از روشن شدن ناگهانی دستگاه جلوگیری مینماید تا ضریب ایمنی دستگاه به حداکثر برسد. 
تمامی مراحل ساخت موتور این دستگاه از قبیل آرمچر و بالشتک با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک منطبق با آخرین فناوری روز دنیا تولید شده تا عمر مفید دستگاه به حداکثر برسد. با اعمال عملیات گرمایشی استاندارد و سخت کاری بر روی دنده های این اره برقی، همواره سعی شده تا دنده ها تقویت شده وعمر دنده ها افزایش یابد. 
بنه این دستگاه دارای طراحی ارکونومیک جهت راحتی کاربر در حین کار طراحی شده است. قسمت های پلاستیکی بدنه این دستگاه عایق دویل میباشد و از جنس PA6+GF30 که بهترین مواد جهت ساخت بدنه ابزار آلات برقی میباشد استفاده شده است.  
اره فارسی بر 305 سانت اکتیو مدل AC-2130 دارای 12ماه گارانتی و 5سال پشتیبانی قطعات وخدمات پس از فروش در سراسر ایران میباشد. 

مشخصات خود را وارد کنید
امتیاز شما به این محصول
3 دیدگاه
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

0.0

میانگین امتیازات