فرز انگشتی مینیاتوری دیجیتال مدل AC-2840G اکتیو

تصاویر محصول

بررسی محصول

مشخصه مقدار
توان 135وات
نوع فرز مینیاتوری
وزن خالص 0.66 کیلو گرم
وزن ناخالص 1.4 کیلو گرم
این محصول را به اشتراک بگذارید

فرز انگشتی مینیاتوری دیجیتال مدل AC-2840G اکتیو

فرز برقی وسیله ای است که با چرخاندن  دورانی سریع انواع دیسک های برش، سایش و یا پولیش دهنده؛ جهت برش، سایش و یا پرداخت فلزات و یا سایر قطعات کاری استفاده میشود. فرزهای مینیاتوری عمدتا جهت کارهای ظریف تر فرزکاری و با دقت بالا از قبیل مجسمه سازی، تراشکاری و قالب گیری، ساخت کاردستی، ساخت و تولید لوازم دندانپزشکی و دندانسازی مورد استفاده قرار میگیرد. 
فرز مینیاتوری برقی اکتیو مدل AC-2840G دارای مجموعه 40 عددی از متعلقات پرکاربرد از قبیل سنگ سنباده و برش، مته‌هايي با قطر بسيار کم، صفحه‌‎هاي سنباده جهت حکاکی، طراحی، سوراخکاری و سنباده کاری می باشد. این مجموعه در داخل یک کیف حمل پلاستیکی BMC مقاوم جمع آوری شده است. این فرز مینیاتوری دارای سیستم تغییر دور می باشد. بدنه این دستگاه خوشدست و ارگونومیک، همچنین دارای روکش نرم ضد لغزش و ضد تعریق جهت راحتی کاربر در استفاده طولانی مدت می باشد. همچنین بدنه این دستگاه دارای عایق دوبل و از جنس PA6+GF30 که بهترین مواد جهت ساخت بدنه ابزار آلات برقی میباشد استفاده شده است. این دستگاه دارای بلبرینگ های ضدغبار جهت جلوگیری از استهلاک زودرس می باشد. قدرت موتور این کالا 135وات است و سرعت گردش در حالت بی باری بین 10000 الی 32000 دور در دقیقه می باشد. 
تمامی مراحل ساخت موتور این دستگاه از قبیل لاک گیری، بالانس، سیم پیچی و... در آرمیچر و بالشتک این دستگاه با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک مطابق با آخرین فناوری روز دنیا تولید شده تا عمر مفید دستگاه به حداکثر برسد. همچنین با اعمال عملیات گرمایشی استاندارد و سخت کاری بر روی دنده های این دستگاه فرز، همواره سعی شده تا دنده ها تقویت شده وعمر دنده ها افزایش یابد. 
فرز مینیاتوری دیجیتال اکتیو مدل AC-2840G دارای 12ماه گارانتی و 5سال پشتیبانی قطعات وخدمات پس از فروش در سراسر ایران میباشد. 

مشخصات خود را وارد کنید
امتیاز شما به این محصول
3 دیدگاه
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

0.0

میانگین امتیازات