اره دیسکی (اره گرد بر) 18.5 سانت مدل AC-2418 اکتیو

تصاویر محصول

بررسی محصول

مشخصه مقدار
توان 1350وات
حداکثر عمق برش 65 میلیمتر
ابعاد صفحه برش 185 میلیمتر
اندازه تیغه 185 میلیمتر * 20 میلیمتر * 20 دندانه
این محصول را به اشتراک بگذارید

اره دیسکی (اره گرد بر) 18.5 سانت مدل AC-2418 اکتیو

اره دیسکی (اره گرد بر) نوعی اره حرکت دورانی سریع تیغ اره گرد برای برش انواع قطعات چوبی و الوار استفاده میشود. این حرکت دورانی توسط موتور دستگاه  انجام میشود. 
اره دیسکی (اره گرد بر) اکتیو مدل AC-2418 دارای موتور قدرتمند 1350وات عمدتا جهت کاربری های صنعتی و نیز کاربری های مقطعی استفاده میشود. این اره پرتابل (قابل حمل) میباشد تا کاربر براحتی در محیط های کاری گوناگون از این دستگاه استفاده نماید. 
این دستگاه قابلیت برش در زاوایه 45درجه را دارد. با باز کردن قفل پيچ قرمز‌رنگ جلويي محصول، مي‌توانيد زاويه‌ي صفحه دستگاه را به‌صورت شعاعي و به ميزان دلخواه تا 45 درجه تغيير دهيد. همچنین این قفل بر روی پایه درجه دار دایکاست سفت میشود تا دستگاه در هنگام برش از زاویه تنظیم شده درنیاید ونیز دستگاه لرزشی هنگام برش نداشته باشد تا برش با نهایت دقت برش انجام شود. علاوه بر اين عمق برش را هم مي‌توانيد با پيچ عقبي صفحه کم يا زياد کنيد. حداکثر عمق برش در حالت عادي و زاويه‌ي 45 درجه به ترتيب 65 و 42 ميلي‌متر است. وجود خط کش جانبی و نیز صفحه درجه دار باعث شده تا برش های فارسی و یا زاویه دار در کوتاه ترین زمان و پر دقت انجام شود. 
با استفاده از رابط پلاستيکي‌اي که در اختيارتان قرار دارد می توانید از پخش شدن گردوغبار و خاک‌ اره به اطراف جلوگيري کنيد، و در موارد حساس تر مي‌توانيد خروجي دستگاه را به يک مکنده مانند جاروي برقي متصل کنيد.
وجود قاب محافظ آلومینیومی باعث افزایش ایمنی دستگاه در هنگام برشکاری شده است. 
تمامی مراحل ساخت موتور این دریل از قبیل آرمچر و بالشتک با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک منطبق با آخرین فناوری روز دنیا تولید شده تا عمر مفید دستگاه به حداکثر برسد. 
بنه این دستگاه دارای طراحی ارکونومیک جهت خوشدستی و راحتی کاربر در حین کار طراحی شده و همچنین وجود دسته کمکی جانبی بر روی این دستگاه باعث افزایش کنترل و کارایی دستگاه شده است. بدنه این دستگاه عایق دویل میباشد و از جنس PA6+GF30 که بهترین مواد جهت ساخت بدنه ابزار آلات برقی میباشد استفاده شده است.  
وجود قفل کن کلید نیز از دیگر خصوصیات این دریل جهت راحتی کاربر هنگام استفاده از این دستگاه برای مدت طولانی و مداوم می باشد. 
با اعمال عملیات گرمایشی استاندارد و سخت کاری بر روی دنده های این دریل، همواره سعی شده تا دنده ها تقویت شده وعمر دنده ها افزایش یابد. 
اره دیسکی برقی اکتیو مدل AC-2418 دارای 12ماه گارانتی و 5سال پشتیبانی قطعات وخدمات پس از فروش در سراسر ایران میباشد. 

مشخصات خود را وارد کنید
امتیاز شما به این محصول
3 دیدگاه
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

0.0

میانگین امتیازات