داس موتوری بنزینی مدل AC-2646 اکتیو

علف زن بنزینی
مدل Active Brush Cutter Model AC-2646

تصاویر محصول

بررسی محصول

مشخصه مقدار
قدرت موتور 1.4 کیلو وات
وزن 9 کیلو گرم
این محصول را به اشتراک بگذارید

داس موتوری بنزینی مدل AC-2646 اکتیو

داس موتوری نوعی ابزار باغبانی قابل حمل است که جهت هرس علف های هرز و شاخ و برگ ها استفاده میشود. وجه تمایز این دستگاه، قابلیت استفاده در محیط های با قابلیت دسترسی سخت میباشد مانند گودال ها و یا سطوح ناهموار که ماشین چمن زن توانایی کار در این محیط ها را ندارد. 
داس موتوری بنزینی اکتیو دارای سیستم استارت سریع جهت روشن شدن آسان و سریع دستگاه میباشد. این دستگاه دارای موتور دوزمانه و منطبق با استاندارد Euro II میباشد. 
این کالا دارای بند رو دوشی مقاوم جهت استفاده آسان از دستگاه نیز میباشد. با استفاده از دسته ارگونومیک این دستگاه، کنترل این دستگاه تا حد قابل ملاحظه ای افزایش یافته تا کار با دستگاه با دقت کافی انجام شود. 
بدلیل طول زیاد این دستگاه، توسط اتصال میانی قابلیت کاهش طول دستگاه میسر شده تا حمل و نقل این دستکاه در زمان عدم استفاده نیز راحت تر انجام شود. 
این دستگاه به قرقره با نخ پلاستیکی مقاوم و نخ رسانی اتومات مجهز شده تا جهت هرس گیاهان تر از قبیل چمن و علف های هرز از آن استفاده شود. همچنین یک عدد تیغه قابل تعویض به همراه این دستگاه ارائه میشود که جهت هرس گیاهان نسبتا سخت تر مورد استفاده قرار میگیرد. 
از دیگر متعلقات این دستگاه میتوان به مخزن ترکیب بنزین و روغن اشاره نمود که کاربر براحتی میتواند با استفاده از این مخزن، نسبت ترکیب بنزین و روغن را دقیق انجام دهد تا با ترکیب درست بنزین و روغن، آسیبی به موتور دستگاه وارد نشود. 
آچار های مربوطه جهت نگهداری و راه اندازی دستگاه نیز در کیف مخصوص به همراه این دستگاه موجود میباشد. 
 

 

مشخصات خود را وارد کنید
امتیاز شما به این محصول
3 دیدگاه
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

0.0

میانگین امتیازات