چراغ پیشانی شارژی مدل AC-6910HL اکتیو

چراغ ها
مدل Active Rechargeable Head Light Model AC-6910HL

تصاویر محصول

بررسی محصول

مشخصه مقدار
ابعاد طول: 7سانتی متر* عرض6.5 سانتی متر*ارتفاع: 6سانتی متر
باتری Lead Acid
وزن 140 گرم
جنس بدنه پلاستیک ABS
ظرفیت باتری 400 میلی آمپرساعت
منبع تغذیه باطری
این محصول را به اشتراک بگذارید

چراغ پیشانی شارژی مدل AC-6910HL اکتیو

چراغ پیشانی یکی از پرکاربردترین ابزار در مشاغل گوناگون است. چراغهای پیشانی یا به صورت شارژی و یا با استفاده از باطری کار میکنند. در چراغ پیشانی هایی که شارژی هستند، دیگر احتیاجی به خرید باطری نیست. چراغ پیشانی مارک اکتیو مدل AC-6910HL دارای باطری شارژی داخلی با کیفیت و معتبر پاناسونیک میباشد تا عمر این چراغ پیشانی به حداکثر برسد. باطری این چراغ پیشانی قابلیت شارژ با حجم شارژ 400 میلی آمپر ساعت میباشد. 
این چراغ پیشانی دارای قابلیت نوردهی در دو حالت پر نور و کم نور جهت استفاده بهینه در شرایط مختلف را دارد. در حالت کم نور ، قابلیت استفاده مداوم به مدت 4ساعت و در حالت پر نور قابلیت استفاده مداوم به مدت 1ساعت را دارا می باشد. 
این چراغ پیشانی دارای لامپ ال ای دی LED  با تکنولوژی SMD جهت ایجاد بالاترین حد روشنایی تا شعاع 100 متر را دارد.  از دیگر مزایای این چراق پیشانی، قابلیت شارژ توسط دوشاخه مخفی داخلی می باشد.  با بیرون آوردن این دوشاخه تعبیه شده در داخل بدنه این این چراغ پیشانی و اتصال آن به برق، میتوان این چراغ پیشانی را براحتی شارژ نمود.  همچنین بر روی این چراغ پیشانی، نشانگر LED جهت نمایش اتصال به شارژ نیز تعبیه شده است.
این چراغ پیشانی دارای پایه با قابلیت حرکت 180 درجه به سمت بالا و پایین  میباشد تا کاربر لزوما گردن خود را به بالا یا پایین نکشد و براحتی چراغ پیشانی را بر روی این پایه تا 180 درجه تغییر جهت دهد. 
بدنه این چراغ پیشانی ساخته شده از مواد ABS جهت افزایش مقاومت در برابر ضربات می باشد. این چراغ پیشانی بر اساس استانداردهای CE, GS, ISO9001, CCC, ROHS و IEC ساخته شده تا خریدار با خیال آسوده این کالا را خریداری و استفاده نماید. 
 

مشخصات خود را وارد کنید
امتیاز شما به این محصول
3 دیدگاه
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

0.0

میانگین امتیازات