قیچی لوله بر مدل AC-6242 اکتیو

قیچی لوله بر
مدل Active PVC Pipe Cutter – Model AC-6242

تصاویر محصول

بررسی محصول

مشخصه مقدار
ابعاد طول 23 سانتی متر * عرض 2.5 سانتی متر * ارتفاع 11 سانتی متر
نوع تیغه استیل SK5
نوع دسته فلز
وزن خالص 465 گرم
وزن ناخالص 510 گرم
این محصول را به اشتراک بگذارید

قیچی لوله بر مدل AC-6242 اکتیو

قیچی لوله بر (قیچی پی وی سی بر) اکتیو مدل AC-6242 جهت قطع کردن و برش لوله های پلاستیکی(پلیمری) از قبیل لوله های PVC ،  PPR  ، PE  ، PB  و دیگر لوله های پلیمری استفاده میشود. با استفاده از این قیچی لوله بر دیگر نیازی به استفاده از کمان اره جهت برش لوله پلاستیکی وجود ندارد. همچنین این قیچی فضای کنتری را اشغال نموده و براحتی داخل کیف ابزار جای میگیرد. مهمترین مزیت استفاده از  از قیچی لوله بر اکتیو از نیروی کمتر و سرعت بیشتری در هنگام برش لوله میباشد. 

به کمک این قیچی میتوان لوله های پلیمری تا قطر 42 میلیمتر را قطع نمود. 

بدنه این قیچی لوله بر از آلیاژ آلومینیم خالص میباشد تا استحکام بدنه بالا رود و نیر وزن آن سبک گردد تا کاربر در هنگام استفاده طولانی از این قیچی لوله بر احساس خستگی ننماید. همچنین بدنه این قیچی لوله بر به حالت ارکونومیگ طراحی گردیده تا خوشدستی و راحتی کار با این ابزار محسوس باشد. همچنین بر روی دسته این قیچی شیار های برجسته ای جهت جلوگیری از لغزش و لیز خوردن قیچی در دست نیز تعبیه شده است. 

قیچی لوله بر اکتیو دارای تیغه قابل تعویض و از آلیاژ SK5 است تا هنگام برش تیغه به راحتی کند نشود و نیز قابل تیز شدن مجدد نیز باشد. 

این قیچی قابلیت باز شدن اتوماتیک جهت تسریع در هنگام کار میباشد. 

جهت افزایش ایمنی، در انتهای این قیچی ضامن فقل کن تعبیه شده تا هنگام استفاده نکردن از قیچی، بتوان قیچی را در حالت قفل قرار داده تا قیچی ناخواسته و ناگهانی باز نشود. 
 

مشخصات خود را وارد کنید
امتیاز شما به این محصول
3 دیدگاه
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

0.0

میانگین امتیازات