جعبه ابزار فلزی 12 اینچی 30 سانت مدل AC-6302MT اکتیو

جعبه ابزار فلزی
مدلActive Tool box 12inch 30cm AC-6302MT

تصاویر محصول

بررسی محصول

مشخصه مقدار
ابعاد 30 سانتی متر طول * 22 سانتی متر عرض * 15 سانتی متر ارتفاع
جنس بدنه ورق فولادی
نوع جعبه ابزار
وزن 2.45 کیلوگرم
تعداد طبقات 2
تعداد محفظه 3
این محصول را به اشتراک بگذارید

جعبه ابزار فلزی 12 اینچی 30 سانت مدل AC-6302MT اکتیو

جعبه ابزار وسیله ای ضروری جهت حفظ و نگهدای و سازمان دهی ابزار آلات میباشد و در سایز ها و تنوع های مختلفی وجود دارد. از این جعبه جهت نگهداری ابزارآلات به منظور حمل راحت‌تر، مرتب بودن و محافظت از آن‌ها استفاده می شود. جعبه های ابزار عموماً به دو صورت فلزی و پلاستیکی ساخته می‌شوند .جعبه ابزارها سابق بر حسب طبقه تقسیم بندی میشدند اما امروزه با ظهور طراحی های نوین در این صنعت سایز بندی جعبه ها ایجاد شده اند .
جعبه ابزار فلزی 2 طبقه اکتیو مدل AC-6302MT یکی از محصولات پرطرفدار از مجموعه ابزار آلات اکتیو میباشد. این جعبه ابزار کاملا ساخت ایران است که این عمل مطابق با منافع کشورعزیزمان جهت رونق تولید ملی و عرضه کالای ایرانی میباشد. سایز طول این جعبه ابزار 12 اینچ (30سانت) میباشد و برای این مدل دو طبقه درنظر گرفته شده است. این جعبه ابزار از ورق نورد سرد ساخته شده و روکش آن با رنگ پوردی الکترو استاتیک رنگ شده است. این رنگ سه برابر مقاوم تر در برابر مواد شیمیایی و نیز ضد خش و ساییدگی میباشد.  با داشتن این جعبه ابزار فضای کمتری جهت نگه داری ابزار آلات لازم است و نیز با سازمان دهی ابزار توسط این جعبه ابزار، دسترسی سریع به ابزار مورد نیاز میسر میشود. 
این جعبه ابزار همچنین دارای دسته جهت حمل و نقل آسان می باشد تا کاربران گوناگون در محیط های کاری مختلف بتوانند آن را جابجا نموده و از آن استفاده کنند. 

مشخصات خود را وارد کنید
امتیاز شما به این محصول
3 دیدگاه
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

0.0

میانگین امتیازات