جعبه ابزار فلزی 16 اینچ 40 سانت مدل AC-6403MT اکتیو

جعبه ابزار فلزی
مدل Active Tool box 16 inch 40cm AC-6403MT

تصاویر محصول

بررسی محصول

مشخصه مقدار
ابعاد 40 سانتی متر طول * 22 سانتی متر عرض * 21 سانتی متر ارتفاع
جنس بدنه ورق فولادی
نوع جعبه ابزار
وزن 4.5 کیلو گرم
تعداد طبقات 3
تعداد محفظه 5 عدد
این محصول را به اشتراک بگذارید

جعبه ابزار فلزی 16 اینچ 40 سانت مدل AC-6403MT اکتیو

جهت حفظ و نگهدای و سازمان دهی ابزار آلات جعبه ابزار وسیله ای ضروری میباشد. جعبه ابزار ها در سایز ها و تنوع های مختلفی وجود دارد. از جعبه جهت نگهداری ابزارآلات به منظور حمل راحت‌تر، مرتب بودن و محافظت از آن‌ها استفاده می شود. جنس جعبه ابزار ها عمدتا به دو صورت فلزی و پلاستیکی ساخته می‌شوند .جعبه ابزارها سابق بر حسب طبقه تقسیم بندی میشدند اما امروزه با ظهور طراحی های نوین در این صنعت سایز بندی جعبه ها ایجاد شده اند .
جعبه ابزار فلزی 3 طبقه اکتیو مدل AC-6403MT دارای جثه بزرگ تا انواع ابزار ها به راحتی داخل آن قرار گیرد و سازماندهی شود. این جعبه ابزار یکی از محصولات پرطرفدار از مجموعه ابزار آلات اکتیو میباشد. این جعبه ابزار کاملا ساخت ایران است که این عمل مطابق با منافع کشورعزیزمان جهت رونق تولید ملی و عرضه کالای ایرانی میباشد. سایز طول این جعبه ابزار 16 اینچ (40سانت) میباشد و برای این مدل سه طبقه درنظر گرفته شده است. این جعبه ابزار از ورق نورد سرد ساخته شده و روکش آن با رنگ پوردی الکترو استاتیک رنگ شده است. این رنگ سه برابر مقاوم تر در برابر مواد شیمیایی و نیز ضد خش و ساییدگی میباشد.  با داشتن این جعبه ابزار فضای کمتری جهت نگه داری ابزار آلات لازم است و نیز با سازمان دهی ابزار توسط این جعبه ابزار، دسترسی سریع به ابزار مورد نیاز میسر میشود. 
این جعبه ابزار همچنین دارای دسته جهت حمل و نقل آسان می باشد تا کاربران گوناگون در محیط های کاری مختلف بتوانند آن را جابجا نموده و از آن استفاده کنند. 

مشخصات خود را وارد کنید
امتیاز شما به این محصول
3 دیدگاه
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

0.0

میانگین امتیازات