اکتان بوستر سوخت و انژکتورشوی ولترونیک آلمان مدل 300 میلی لیتر G30 اکتیو

اسپری ها
مدل Voltronic Germany Octane Booster & Injector Cleaner – G30

تصاویر محصول

بررسی محصول

مشخصه مقدار
نوع اکتان بوستر سوخت و انژکتورشوی
حجم 300 میلی لیتر
مناسب برای تمامی خوردو های بنزینی و دیزلی
این محصول را به اشتراک بگذارید

اکتان بوستر سوخت و انژکتورشوی ولترونیک آلمان مدل 300 میلی لیتر G30 اکتیو

اکتان بوستر سوخت و انژکتورشوی ولترونیک آلمان مدل G30 باعث تقویت قدرت احتراق بنزین و افزایش کارایی سوخت شده و کیفیت سوخت را تا 8 رون (8RON) افزایش میدهد. این محصول چند منظوره، همچنین باعث تمیزکنندگی کامل مسیر سوخت رسانی و شستشوی انژکتورها می شود. از این محصول جهت بهبود مصرف سوخت و نیز جهت ماشین های مسابقه که نیاز به اکتان با عدد بالا و با ثبات دارند استفاده می شود. اکتان بوستر ولترونیک دارای فرمولاسیون ریسینگ مطمئن و کاملا بی خطر برای سنسورهای اکسیژن و کاتالیست ها مناسب می باشد.این محصول از سایس در نشیمنگاه سوپاپ  جلوگیری میکند.از موتور در برابر سرو صدا , ضربه زدن پیستون و احتراق ناخواسته در سیلندر محافظت میکندو طول عمر سیستم سوخت رسانی را افزایش می دهد. اکتان بوستر سوخت ولترونیک آلمان، مورد تایید کارخانجات مشهور تولید کننده اتومبیل از قبیل بنز، پورشه، بی ام دبلیو، آئودی، ولوو و غیره می باشد. همچنین این کالا مورد تایید فدراسیون اتومبیلرانی آلمان نیز می باشد. از این اکتان بوستر در تمامی خودرو های تولید داخل و یا خودرو های خارجی میتوان استفاده نمود. حجم این اکتان بوستر 300 میلی لیتر است و نسبت ترکیب این قوطی با 45 لیتر بنزین می باشد. 
قبل از استفاده از این اکتان بوستر، حتما به روش استفاده از آن توجه نمایید. روش استفاده به شرح زیر می باشد:
همه ی محتویات یک قوطی را با 45 لیتر بنزین داخل باک مخلوط نمایید. موتور را روشن کنید تاپخش  شود و وسیله نقلیه را معمولی برانید. 
هشدار:  دور از گرما، جرقه و یا شعله نگهداری شود. از تنفس بخارات ناشی از محصول و تماس با چشم، پوست ویا لباس جدا خودداری گردد. درصورت تماس با چشم ویا پوست سریعا آنرا با آب سرد شسته و به پزشک مراجعه کنید. دور از دسترس اطفال و حیوانات خانگی نگهداری شود

مشخصات خود را وارد کنید
امتیاز شما به این محصول
3 دیدگاه
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

0.0

میانگین امتیازات