اره عمود بر80 میلی‌متر بوش مدل GST 8000 E

اره عمود بر
اره عمود بر80 میلی‌متر مدل GST 8000 E

تصاویر محصول

بررسی محصول

مشخصه مقدار
حداکثر عمق برش در چوب 80
حداکثر عمق برش در آلومینیوم(میلی‌متر) : 20 و در فولاد(میلی‌متر) : 10
توان 710
وزن (بدون باتری) 2.5
سرعت حرکت آزاد 800-3100
بازه توان 510 تا 1000
قابلیت کنترل سرعت دارد
منبع تغذیه برق شهری
نوع برش رفت و برگشتی (افقی)
این محصول را به اشتراک بگذارید

اره عمود بر80 میلی‌متر بوش مدل GST 8000 E

اره عمود بر یکی از ابزارهای مورد استفاده در صنایع برای برش مواد مختلف است. یکی از مهم‌ترین موارد کاربرد اره عمود بر، استفاده در صنعت چوب و کارگاه‌های نجاری است. در بازار ایران اره عمود بر با نام اره چکشی هم شناخته می‌شود. قابلیت برش منحنی و آزادی عمل در حرکت دادن دستگاه در هنگام برش از قابلیت‌های ویژه اره عمود بر است.
اره عمود بر GST 8000 E بوش یکی از مدل‌های اره عمود بر موجود در بازار ایران است که در کنار کارایی و کیفیت، قیمت بسیار مناسبی دارد. بوش از شرکت‌های نام‌آشنا با سابقه‌ای بیش از 120 سال درزمینهٔ تولید ابزار و تجهیزات صنعتی است.
بدنه این اره عمود بر ارگونومیک طراحی شده است و کاربر هنگام کار با دستگاه به خاطر فرم و زاویه دسته خستگی کمتری احساس می‌کند. حرکت تیغه در اره عمود بر GST 8000 E مانند تمامی اره عمودبرهای استاندارد از بالا به پایین است. موتور 710 واتی یونیورسال این دستگاه، گشتاور را به جعبه دنده و از آن به شفت تیغه منتقل می‌کند.این اره چکشی مجهز به دیمر است که با استفاده از آن می‌توان سرعت ضربه تیغه را از 800 تا 3100 (spm) بار در دقیقه تنظیم کرد. در این عمودبر با نصب تیغه‌های استاندارد امکان برش چوب با بیشینه ضخامت 80 میلی‌متر، آلومینیوم تا 20 میلی‌متر و فولاد غیر آلیاژی تا 10 میلی‌متر را خواهید داشت.
 یکی از ویژگی‌های اره عمود بر 80 میلی‌متری GST 8000 E بوش استفاده از سیستم تعویض تیغ SDS است. این سیستم به کاربر اجازه می‌دهد که فقط با یکدست بتواند تیغه را بر روی دستگاه نصب و جدا کند. بوش یکی از کمپانی‌های پیشرو درزمینهٔ طراحی و تولید ابزار کاربرپسند است.
موتور قدرتمند 710 وات، طراحی بدنه ارگونومیک و امکان برش چوب در ضخامت 80 میلی‌متر، اره عمود بر GST 8000 E را یک انتخاب مناسب برای خریداران محصول باکیفیت کرده است.عمود بر GST 8000 E بوش از سری محصولات استاندارد بوش است. هرچند که بوش برای کاهش قیمت این محصول مقداری از امکانات جانبی مانند کیف حمل، روکش ضد لغزش و دمنده هوا را حذف کرده است؛ اما ساختار کلی بدنه و توان دستگاه نزدیک به محصولات Heavy Duty (کاربری سخت) بوش است به‌طوری که عمود بر GT 90 BE با توان 650 وات قیمتی بیشتر از این محصول دارد.

اره عمود بر GST 8000 E بوش دارای دیمر 4 سرعته است که ولوم تنظیم سرعت آن بر روی شستی گازی دستگاه نصب شده است. با چرخش این ولوم می‌توان محدوده حداکثر سرعت را از 800 تا 3100 ضربه در دقیقه کنترل کرد. طراحان بوش در این بخش به دیمر و شستی بسنده نکردند و از یک قفل کن دوطرفه برای روشن نگه داشتن دستگاه در زمان طولانی استفاده کردند. زبانه قفل کن شستی از دو طرف دسته بیرون زده است و با دو انگشت شصت و اشاره به‌صورت هم‌زمان امکان کنترل آن را دارید.
بدنه اصلی دستگاه از جنس چدن مقاوم است که پوشش پلاستیکی عایق دوبل آن مانع از برق گرفتگی اپراتور در اثر اتصال بدنه احتمالی قطعات الکتریکی داخل دستگاه می‌شود. پایه فولادی متحرک اره عمود بر GST 8000 E بوش این قابلیت را به اپراتور می‌دهد که زاویه برش را تا 45 درجه به چپ و راست تنظیم کند.
برای تغییر زاویه پایه دستگاه فقط کافی است با استفاده از آچار آلن نصب شده بر روی کابل، پیچ آلن زیر پایه را کمی آزاد کنید، پایه را به عقب بکشید، صفحه را در زاویه موردنظر تنظیم کنید، صفحه را به جلو حرکت دهید و در پایان پیچ را محکم کنید. هرچند که باوجود ابزارهایی مانند فارسی بر و اره میزی، از این قابلیت کمتر استفاده می‌شود؛ اما وجود آن هیچ مشکلی در کارکرد دستگاه ایجاد نمی‌کند و به‌عنوان یک راهکار در شرایط خاص می‌توان از آن کمک گرفت.
یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد این دستگاه، سیستم SDS است. این سیستم به کاربر اجازه می‌دهد که فقط با یکدست و بسیار سریع تیغه را بر روی محور تیغه نصب کند. برای نصب تیغه، زبانه قرمزرنگ زیر شفت تیغه را نیم دور می‌چرخانید و تیغه را در شیار شفت قرار می‌دهید و سپس زبانه را به‌جای اول خود بر می‌گردانید.
 استفاده از این سیستم و دیگر قابلیت‌ها در ابزارهای بوش نشان از حرکت جدی این کمپانی به سمت کاربرپسند شدن محصولاتش دارد.
در جلوی تیغه برش هم یک محافظ فلزی مانع از برخورد دست اپراتور یا سیم دستگاه با تیغه می‌شود. هرچند که در دیگر مدل‌ها این محافظ گستره بیشتری را تحت پوشش قرار می‌داد.
در سمت چپ بدنه اره عمود بر GST 8000 E بوش یک سلکتور چهارحالته وجود دارد که با تغییر اعداد این سلکتور از 0 تا 3 می‌توان سرعت برش یا هجوم تیغه (حرکت پاندولی) را تنظیم کرد. با انتخاب اعداد این بخش می‌توان دامنه حرکت پاندولی تیغه را کم و زیاد کرد. به این سبک برش، برش اوربیتال هم گفته می‌شود.
 هر چه عدد این سلکتور بیشتر باشد، سرعت برش بیشتر می‌شود؛ اما کیفیت برش‌کاری پایین می‌آید و چوب لاشه می‌شود. البته برای برش ورق‌های سخت مانند فولاد و آلومینیوم بهتر است این سلکتور را در حالت صفر قرار دهید.
با توجه به نگاه بوش برای کاهش قیمت اره عمود بر GST 8000 E کیف حمل برای این مدل وجود ندارد. تجهیزاتی مانند یک عدد تیغه برش مخصوص چوب، قاب محافظ ضد تراشه و دفترچه راهنما از تجهیزات جانبی موجود در بسته‌بندی کارتی دستگاه است.

 

مزایای GST 8000 E

معایب GST 8000 E

قیمت مناسب
 
 فاقد کیف حمل
                                                                                                                    
امکان برش زاویه
 

فاقد دمنده خاک برای مشاهده خط برش

پایداری در زمان برش
 
 
دارای دیمر برای تنظیم سرعت ضربه تیغه
 
 
دارای قفل کن دوطرفه سوئیچ برای کار در زمان طولانی
 
 
موتور و گیربکس قدرتمند و پایدار برای برش صاف و سریع
 
 
قابلیت تنظیم حرکت پاندولی تیغه برای برش نرم و برش سریع
 
 
امکان برش طیف گسترده از ورق‌های چوبی و فلزی و پلاستیکی
 
 

طراحی ارگونومیکی دسته برای استفاده آسان، جلوگیری از خستگی و لرزش کمتر


اره چکشی یکی از ابزارهایی است که به‌عنوان یک نجار حتماً باید آن را در سبد خرید ابزار برای کارگاه خود قرار دهید. انعطاف‌پذیری عالی در برش‌های منحنی و قابلیت جابجایی آسان از مزیت‌های این ابزار است. بوش GST 8000 E با قابلیت برش چوب تا عمق 80 میلی‌متر یکی از بهترین گزینه‌ها برای برش الوارهای موجود در بازار ایران است.
موتور قدرتمند این دستگاه به شما اطمینان خاطر می‌دهد که برش سریع و دقیق خواهید داشت. طراحی ارگونومیک بدنه ساعت‌های طولانی کار با دستگاه را برای شما آسان خواهد کرد. کیفیت محصولات بوش حتی در سری استاندارد هم به حدی بالاست که به‌هیچ‌عنوان نگران کار با دستگاه در شرایط سخت و طولانی‌مدت نخواهید بود.

مشخصات خود را وارد کنید
امتیاز شما به این محصول
3 دیدگاه
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

0.0

میانگین امتیازات