ضخامت سنج 0 تا 10 میلی متری سیلور

تصاویر محصول

بررسی محصول

مشخصه مقدار
این محصول را به اشتراک بگذارید

ضخامت سنج 0 تا 10 میلی متری سیلور

خرید ضخامت سنج؛ برای افرادی که به دنبال ابزارهای اندازه‌گیری دقیق هستند؛ یک ابزار کاملا کاربردی است. این ابزار می‌تواند در اندازه‌گیری ضخامت ورق‌های مختلف اعم از چوب، فلز، آهن و انواع متریال، مفید واقع شود.

مشخصات ظاهری ضخامت سنج 0 تا 10 میلی‌متری  (thickness gauge)

این ضخامت سنج، شکلی شبیه به یک ساعت دارد. به همین دلیل آن را به عنوان ضخامت سنج ساعتی نیز می‌شناسند. جنس ضخامت سنج یا thickness gauge اغلب از استیل ضد زنگ است، اما ممکن است نمونه‌های آهنی آن را نیز در بازار مشاهده کنید. گاهی اوقات جنس بدنه آن را از چدن نیز می‌سازند. وزن این ضخامت سنج در حدود 265 گرم و به راحتی قابل حمل است. نمونه‌های چدنی این محصول وزن بیشتری نسبت به نمونه‌های استیل آن دارند. همچنین ضخامت سنج‌های از جنس چدن در برابر ضربه مقاوم‌تر هستند و کمتر دچار آسیب می‌شوند. طول این وسیله در حدود 13 سانتی‌متر بوده و در کنار سایر ابزارهای اندازه‌گیری به راحتی قرار می‌گیرد.

از مشخصات فنی این نوع ضخامت سنج می‌توان به میزان دقت آن اشاره کرد. این ضخامت سنج، دقتی در حدود 0.1 دارد. بنابراین ضخامت ورق‌های مختلف تا 10 میلی‌متر یا 1 سانتی‌متر را می‌تواند به راحتی اندازه‌‌گیری نماید. قسمت مدرج آن قابلیت چرخش دارد. برای اندازه‌گیری روی سطح مورد نظر، باید قسمت مدرج را روی عدد صفر قرار دهید. پس از آن اندازه‌گیری ضخامت را انجام دهید. دامنه اندازه‌گیری این ضخامت سنج از 0 تا 10 میلی‌متر است. بنابراین اکثر سطوح را می‌توان با آن اندازه‌گیری کرد.

 

مشخصات خود را وارد کنید
امتیاز شما به این محصول
3 دیدگاه
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

0.0

میانگین امتیازات