انبردست کله گاوی صنعتی مدل 51709 سایز 9/5 اینچ هزبرن

انبردست
دارای فک عاج دار سخت کاری شده

تصاویر محصول

بررسی محصول

مشخصه مقدار
سایز 9/5 اینچ
جنس بدنه آلیاژ کروم وانادیوم
جنس دسته PVC با روکش ضد لغزش
نوع فک عاج دار سخت کاری شده
مناسب برای نگهداشتن، گرفتن، خم کردن و بریدن انواع سیم برق تخت قطور، ورق های ضخیم فلزی و باز و بسته کردن پیچ و مهره های بزرگ
این محصول را به اشتراک بگذارید

انبردست کله گاوی صنعتی مدل 51709 سایز 9/5 اینچ هزبرن

انبردست کله گاوی صنعتی 9/5 اینچ هزبرن با کاربری صنعتی مناسب برای نگهداشتن، گرفتن، خم کردن و بریدن انواع سیم برق تخت قطور، ورق های ضخیم فلزی و باز و بسته کردن پیچ و مهره های بزرگ و... می باشد. 
قسمت ابتدایی فک به صورت عاج دار طراحی شده که جهت عملکرد بهتر در نگهداشتن و گرفتن اجسام سخت کاری شده است و قسمت انتهای فک دارای تیغه برش پرداخت شده و کاملا تیز می باشد که از این قسمت برای برش انواع سیم، مفتول و میخ می توان استفاده کرد.جنس بدنه این انبردست ها از فولاد مخصوص ابزار و آلیاژ کروم وانادیوم با روش forging ساخته می شود که باعث ایجاد مقاومت بسیار بالا در برابر فشار، ضربه، پیچش و خمش می شود. و  دسته ها از PVC با روکش ضد لغزش و تعریق ساخته شده اند که در طی کارهای طولانی مدت به جلوگیری از خستگی و تعریق دست کمک می کند.با توجه به طراحی آرگونومیک و مهندسی شده این انبر دست کله گاوی، ضریب انتقال مناسبی از طرف دسته به فک وارد شده و انبرها به صورت کاملا روان عمل می کنند.ابزارآلات هزبرن دارای طراحی زیبا و عملکرد بسیار عالی بوده و تحت لیسانس کشور سوئد در تایوان تولید می شوند. تمامی محصولات هزبرن دارای گارانتی اصالت و سلامت از طرف شرکت وارد کننده می باشند.

مشخصات خود را وارد کنید
امتیاز شما به این محصول
3 دیدگاه
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

0.0

میانگین امتیازات