توری فایبر گلاس سان مکث پلاس سان مکث

ابزارآلات دستی و ساختمانی
شروع قیمت :
31,900 تومان
فایبر گلاس

تصاویر محصول

بررسی محصول

مشخصه مقدار
این محصول را به اشتراک بگذارید

توری فایبر گلاس سان مکث پلاس سان مکث

توری فایبرگلاس به صورت الیاف بافته شده می باشد و جهت مستحکم نمودن و یکپارچگی بتن، ملات و گچ برای افزایش مقاومت کششی و خمشی و ترک خوردگی سطحی کاربرد دارد.همچنین برای اجرا در پشت سنگ های ساختمانی و در رزین های کف مانند اپوکسی و پلی یورتان می توان از توری فایبرگلاس استفاده نمود .

کاربرد و مصارف توری فایبرگلاس :

توری فایبرگلاس مورد استفاده برای سطوح بتنی و سیمانی استخرها و مخازن و بالکن ها که بخواهیم با مواد آب بندی پایه سیمانی و یا قیری پلیمری آب‏بندی کنیم و سطحی یکنواخت بدون ترک و یک پارچه (مانند یک دیگ دوجداره) ایجاد کنیم.
توری فایبرگلاس مورد استفاده برای سطوح گچی که بخواهیم دچار ترک نشود و یا محل‏هایی که بر روی درز قرار دارند بخواهیم گچ کاری و سطحی یکنواخت داشته باشیم.
توری فایبرگلاس مورد استفاده برای پشت سنگ های ساختمانی جهت مسلح و یک پارچه نمودن سنگ ها که به مرور زمان دچار ترک خوردگی و جداشدگی نشوند.
توری فایبرگلاس مورد استفاده برای ترمیم ترک ها و درزهای بتن و سیمان و یا ایزوگام، آسفالت و … که بخواهیم با ماده مناسب آن را پر نماییم.
توری فایبرگلاس مورد استفاده برای استفاده در رزین های کف مانند اپوکسی و پلی یورتان در محل درزهای کف (محل کاترزنی شده در بتن لیسه ای و یا درزهای سرامیک و موزاییک و …) مورد استفاده قرار می گیرد.

مشخصات خود را وارد کنید
امتیاز شما به این محصول
3 دیدگاه
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

0.0

میانگین امتیازات