آچار فرانسه

خرید آچار فرانسه از جعبه ابزار


آچار فرانسه یکی از پرکاربردترین انواع ابزار دستی در هر کارگاه و خانه‌ای است و تقریبا هیچ کاری را نمی‌توان تصور کرد که در حضور آچار فرانسه راه نیفتد. این آچار را می‌توانید برای باز کردن انواع مهره و پیچ سرگرد یا چندضلعی با قطرهای مختلف استفاده کرده و با یک حرکت ساده آن را باز کنید. این آچار دارای یک فک متغیر است که با استفاده از پیچ حلزونی موجود در زیر آچار باز و بسته می‌شود. شما می‌توانید با چرخاندن این پیچ اندازه دهانه آچار را تنظیم کرده و برای باز کردن یا محکم کردن هر پیچ و مهره‌ای از آن استفاده کنید. این ابزار آن‌قدر پرکاربرد است که می‌توان گفت خرید آچار فرانسه برای هر تعمیرکار و صنعتگری که کار دستی انجام می‌دهد، ضروری است.

 

انواع آچار فرانسه

بسیاری از ما احتمالا تنها نوع ساده آچار فرانسه را دیده‌ایم و شاید در خانه‌های خود نیز آن را داشته باشیم؛ اما باید بدانید که این ابزار دارای انواع مختلفی است که هریک ویژگی‌های متفاوتی دارند و برای استفاده در محیط‌های مختلفی طراحی شده‌اند. در ادامه محبوب‌ترین انواع این آچار را معرفی می‌کنیم.

آچار فرانسه عایق برق

خرید آچار فرانسه عایق برق برای تکنسین‌های برق یا کسانی کارهای تعمیری در محیط‌های رسانا انجام می‌دهند، بسیار مناسب است. بر روی دست این آچار، پلاستیک محکمی قرار گرفته است که ایمنی کار با کابل‌های برق و وسایل برقی را بالا می‌برد. توجه داشته باشید که این پلاستیک عایق در زمان تعمیرات تجهیزات برق کافی نیست و برای تضمین ایمنی باید حتما از لباس‌های عایق و دستکش ایمنی نیز استفاده کنید.

آچار فرانسه فشار قوی

این آچارها را می‌توان از انواع سفارشی آچار فرانسه دانست. درواقع به دلیل فرایند تولید سخت و پیچیده و درنتیجه قیمت بالا، تولید انبوه آن‌ها به‌صرفه نیست و تنها در صورت سفارش مشتری خط تولید این ابزار به راه میافتد. این ابزار وزن بسیار کمی داشته و در برابر خوردگی کاملا مقاوم است. لبه‌های آن از کروم وانادیوم ساخته می‌شوند و معمولا مدرج هستند. این ویژگی‌ها نشان می‌دهد که آچار فرانسه فشار قوی ابزاری بسیار خاص است که برای کاربردهای بسیار خاص و حساس ساخته می‌شود.

آچار فرانسه صنعتی

این نوع آچارها معمولا از کروم وانادیوم ساخته می‌شوند و مقاومت خوبی در برابر فشار و ضربه دارند. به همین دلیل انجام تعمیرات صنعتی در سطح گسترده با استفاده از آن‌ها بسیار راحت‌تر خواهد بود. طراحی این ابزار کاملا بر اساس اصول ارگونومیک انجام می‌شود تا در زمان استفاده طولانی‌مدت، برای کاربر مشکلی ایجاد نکند.

آچار فرانسه مدرج

آچار فرانسه مدرج را می‌توان برای تنظیم دقیق دهانه آچار در کاربردهایی که نیاز به دقت بالایی دارند، استفاده کرد. در این آچارها در میان فک متحرک و فک ثابت یک خط کش دقیق طراحی شده است که با استفاده از آن می‌توان قطر یا پهنای قطعه را پیچ را به‌طور دقیقی اندازه گرفت.

آچار فرانسه لبه باریک

این نوع از آچار دارای طراحی خاصی است که برای باز کردن پیچ و مهره‌های ظریف استفاده می‌شود. این آچارها که معمولا در اسپانیا ساخته می‌شوند، دسته‌ای قابل تعویض دارند. به همین دلیل شما می‌توانید اندازه دسته را متناسب با کاربرد موردنظر تنظیم کرده یا در مواقع ضروری، دسته آن را با دسته‌های عایق عوض کنید. این ابزارها کاملا ضدزنگ و ضدضربه هستند و به همین دلیل هم هست که طول عمر بسیار بالایی دارند.

آچار فرانسه شلاقی دوطرفه

عملکرد آچار فرانسه شلاقی دوطرفه شبیه به آچار لوله گیر است. این آچار دارای سایزهای متفاوتی است که برای گرفتن یا پیچاندن لوله‌هایی با ضخامت‌های 6، 8، 10 و 12 میلی‌متر استفاده می‌شوند. به همین دلیل هم هست که می‌توان این آچار را نوعی آچار لوله‌کشی دانست. آچارهای شلاقی معمولا داری خط کش اندازه‌گیری نیز هستند و باعث می‌شوند که کار لوله‌کش بسیار دقیق‌تر و راحت‌تر بشود.

 

برندهای آچار فرانسه

آچار فرانسه را می‌توان در جعبه‌ابزار هر مکانیکی پیدا کرد. به همین دلیل هم هست که برندهای مختلف داخلی و خارجی تلاش می‌کنند تا بهترین نوع این محصول را به بازار عرضه کنند. خوشبختانه برندهای داخلی اکنون به نقطه‌ای رسیده‌اند که محصولاتی قابل‌رقابت با محصولات خارجی را تولید می‌کنند. به همین دلیل هم هست که طرفداران این برندها در کشور افزایش یافته است. در ادامه تعدادی از برترین برندهای داخلی و خارجی تولیدکننده آچارهای فرانسه را به شما معرفی می‌کنیم.

آچار فرانسه توسن

توسن یکی از برترین برندهای داخلی تولیدکننده انواع ابزارآلات دستی و برقی است. این برند اکنون با توسعه کارخانه‌های خود در کشورهای چین و تایوان، محصولاتش را به کشورهای مختلف در سراسر دنیا صادر می‌کند و در بازار داخلی نیز از در لیست پرفروش‌ترین برندهای ایرانی قرار دارد. آچار فرانسه توسن در برابر هر ضربه و فشاری مقاوم است و برای باز و بسته کردن مهره‌های چهارگوش و شش‌گوش به کار می‌رود.

آچار فرانسه نووا

ابزارهای دستی نووا از پرطرفدارترین محصولات در کشور هستند. این برند ایرانی انواع مختلف آچار ازجمله آچار فرانسه را با کیفیت کاملا قابل‌قبول در حد استانداردهای جهانی تولید می‌کند و به همین دلیل هم هست که شما می‌توانید به دوام محصولات نووا اطمینان کنید. انواع آچار فرانسه را می‌توان در سبد محصولات نووا با قیمتی کاملا مقرون‌به‌صرفه پیدا کرد. معمولا کسانی که به دنبال آچار فرانسه‌ای باکیفیت با طول عمر بسیار بالا می‌گردند، به خرید محصولات نووا علاقه نشان می‌دهند.

آچار فرانسه رونیکس

رونیکس با شعار آخرین ابزاری که می‌خرید، پا به بازار ابزارآلات گذاشت و اکنون ثابت کرده است که این عبارت تنها یک شعار نبوده است. این برند ایرانی اکنون در بیشتر از 11 کشور دنیا کارخانه‌های خود را توسعه داده و زیر برندهای متعددی دارد که محصولاتی باکیفیت را به بازارهای کشورهای اروپایی و آمریکا عرضه می‌کنند. خرید آچار فرانسه رونیکس، شما را تا پایان عمر از خرید هر آچار فرانسه دیگری راحت خواهد کرد. چراکه این محصول از بهترین متریال ساخته‌شده و از تست‌های مختلف بین‌المللی سربلند بیرون آمده است.

 

قیمت آچار فرانسه

قیمت آچار فرانسه با توجه به نوع آن و برند تولیدکننده آن تعیین می‌شود. طبیعتا آچارهایی مانند آچار شلاقی یا لبه باریک که در کشور ما تولید نمی‌شوند، قیمت بالاتری دارند. همچنین آچارهای صنعتی نیز به دلیل سفارشی بودن، دارای بالاترین قیمت در بازار هستند. در کنار این‌ها آچارهایی که توسط برندهای خارجی تولیدشده و به بازار عرضه شده‌اند، قیمت نسبتا بالاتری دارند. توجه داشته باشید که جنس لبه‌های آچار و کیفیت ساخت آن نیز از عوامل موثر در قیمت است که باید در زمان خرید آچار فرانسه به آن توجه کنید.

 

خرید آچار فرانسه

اگر در شهری به سر می‌برید و نیاز به خرید آچار فرانسه دارید؛ اما فروشنده‌ای مطمئن و باانصاف را نمی‌شناسید، وبسایت ما به شما کمک خواهد کرد. پلتفرم جعبه ابزار، قدرتمندترین موتور جست‌وجوی ابزارآلات در کشور است که با دریافت موقعیت مکانی شما، نزدیک‌ترین فروشندگان را به شما نشان خواهد داد. در جعبه ابزار سبد کاملی از ابزارهای هر برند فعال در زمینه ابزار آلات را می‌توانید پیدا کنید؛ بنابراین هیچ‌گاه دست‌خالی از آن خارج نخواهید شد. اگر در خرید ابزار نیاز به مشاوره دارید، می‌توانید از مشاوره‌های تخصصی خرید ابزار ما نیز کمک بگیرید. مشاوران جعبه ابزار به پشتوانه تجربه 20 ساله کار در حوزه ابزارآلات، بهترین گزینه‌ها را به شما معرفی می‌کنند.