مجموعه ست پیچ گوشتی ضربه خور 7 عددی مدل AC-6373 اکتیو

پیچ گوشتی ضربه خور
مدل Active 7pcs Go-through Screwdriver Set – Model AC-6373

تصاویر محصول

بررسی محصول

مشخصه مقدار
جنس دسته پلاستیکی
این محصول را به اشتراک بگذارید

مجموعه ست پیچ گوشتی ضربه خور 7 عددی مدل AC-6373 اکتیو

پیچ گوشتی ابزاری جهت باز و بسته نمودن پیچ میباشد. عموما پیچ گوشتی ها به دو صورت برقی و دستی در بازار ارئه میشود. پیچ گوشتی دستی از دو قسمت دسته و میله ساخته شده است. ست پیچ کوشتی دستی اکتیو مدل AC-6373 دارای قابلیت کوبش پذیری (ضربه خور) متشکل از 7 عدد پیچ گوشتی ضربه خور در ابعاد مختلف میباشد تا کاربر بر اساس نیاز کاری از آن استفاده نماید. این ست دارای 3عدد پیچگوشتی دوسو در سایزهای  75*5 و 125*6 و 150*8 و 4عدد پیچ گوشتی چهارسو در سایزهای 75*5 و 100*6 و 125*6 و150*8 میباشد. 
دسته این پیچگوشتی شفاف و از آلیاژ استات  (Acetate)  استفاده شده است. به دلیل چرخش زیاد پیچگوشتی در حین کارکردن حصوصا کارکردن طولانی مدت ،  قسمت بالا دسته تراش داده شده تا دست خسته و یا اذیت نشود و دسته حالت ارگونومیک خود را حفظ نماید و به راحتی در دست قرار گیرد. همچنین جهت کاهش لغزش دست بر روی دسته پیچ گوشتی، دسته به صورت شیار دار ساخته شده است. همچنین در قسمت بالای دسته قابلیت کوبش پذیری نیز دارد. 
میله پیچ گوشتی مارک اکتیو از آلیاژ کروم وانادیوم (CR-V) ساخته شده تا استحکام میله افزایش یابد. این آلیاژ در مقابل فشار، حرارت، ضربه و حرکات پیچشی مقاومت بالایی دارد. همچنین با اعمال عملیات گرمایشی استادارد بر روی میله از خورده شدن نوک پیچ گوشتی جلوگیری میشود. همچنین تمام پیچگوشتی های مارک اکتیو دارای نوک آهنربایی نیز میباشد. میله این پیچ گوشتی شش گوش میباشد تا از چرخش احتمالی میله پیچ کوشتی در داخل دسته (در هنگام فشار زیاد به پیچگوشتی) جلوگیری میشود. همچنین میله دارای قابلیت آچارخور جهت پیچاندن میله در شرایط سخت نیز میباشد. همچنین میله این پیچ گوشتی جهت افزایش مقاومت میله دربرابر زنگ زدگی، میله با روکش ساتن کروم آبکاری شده است. 
این مجموعه پیچ گوشتی 7 عددی داخل یک کیف مقاوم وشفاف پلاستیکی-برزنتی در اختیار مصرف کنندگان قرار میگیرد. همچنین در قسمت انتهایی این کیف نیز از برزنت استفاده شده تا کیف به راحتی پاره نشود. 

مشخصات خود را وارد کنید
امتیاز شما به این محصول
3 دیدگاه
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

0.0

میانگین امتیازات