نشت گیر روغن موتور خودرو ولترونیک آلمان مدل 300 میلی لیتر E70 اکتیو

اسپری ها
مدل Voltronic Germany Oil Stop Leak – E70

تصاویر محصول

بررسی محصول

مشخصه مقدار
نوع نشت گیر روغن موتور خودرو و روغن گیربکس
حجم 300 میلی لیتر
مناسب برای تمامی خوردو های بنزینی و دیزلی
رنگ طلایی
کاربرد از بین بردن نشتی های روغن موتور و روغن گیربکس
این محصول را به اشتراک بگذارید

نشت گیر روغن موتور خودرو ولترونیک آلمان مدل 300 میلی لیتر E70 اکتیو

نشت گیر موتور خودرو ولترونیک آلمان مدل E70 پیشرفته ترین و با کیفیت ترین نشت گیر جهت از بین بردن نشتی های روغن موتور و روغن کیربکس و نیز جلوگیری از دودکردن روغن موتور می باشد. این نشت گیر از نشتی های روغن موتور محافظت می کند و در صورت بروز آنها را رفع می کند. این محصول حاوی ترکیب ویژه‌ای است که باعث احیای واشر های لاستیکی، کاسه نمد های میل لنگ، میل سوپاپ و او-رینگ سوپاپ ها خواهد شد و بدین ترتیب از روغن‌ریزی موتور جلوگیری می‌نماید. نشت گیر موتور خودرو ولترونیک E70 سازگار با همه روغن های معدنی، سنتتیک، روغن های فصلی و چند منظوره می باشد. کاهش قابل توجه سایش و خوردگی، حفظ گرانروی روغن، محافظت در برابر اکسیداسیون از جمله ویژگی های این محصول قدرتمند شرکت ولترونیک آلمان است. این نشت گیر ساخته شده و پر شده در کشور آلمان می باشد و در سراسر کشورهای جهان مورد استفاده قرار میگیرد. استفاده منظم از مایع جلوگیری از نشت روغن موتور پروتک باعث افزایش طول عمر موتور نیز می شود.
این نشت گیر، به مبدل های کاتالیزوری آسیب نمی رساند و تاثیری بر کیفیت و ویسکوزیته روغن ندارد. استفاده از آن را برای انواع  موتورهای بنزینی و وسایل نقلیه ای که دارا یا فاقد توربو شارژر هستند و تجهیزات ثابت که از روغن کم آسیب می بینند نیز توصیه می شود. این نشت گیر مورد تایید کارخانجات مشهور تولید کننده اتومبیل از قبیل بنز، پورشه، بی ام دبلیو، آئودی، ولوو و غیره می باشد. نشت گیر ولترونیک E70 مورد تایید فدراسیون اتومبیلرانی آلمان نیز می باشد. از این نشت گیر در تمامی خودرو های تولید داخل و یا خودرو های خارجی میتوان استفاده نمود. حجم این نشت گیر 300 میلی لیتر است و نسبت ترکیب این قوطی با 3 الی 5 لیتر روغن موتور می باشد. 
توجه: این کالا در گروه محصولات خطرناک جهت حمل و نقل قرار نمی گیرد و حمل آن بلا مانع است. 

قبل از استفاده از این جرم گیر،حتما به روش استفاده از آن توجه نمایید. روش استفاده به شرح زیر می باشد:
همه ی محتویات یک قوطی را با 3 الی 5 لیتر روغن موتور یا روغن کیربکس مخلوط نمایید. موتور را روشن کنید تاپخش  شود. و وسیله نقلیه را معمولی برانید. حدودا ۳۰۰ کیلومترحرکت برای تاثیر کامل نشتی گیر روغن موتور نیاز می باشد. هر یک بطری حتی علیرغم تعویض مکرر روغن تا 60،000 کیلومتر ماندگار و تاثیر گذارخواهد بود.  
 

مشخصات خود را وارد کنید
امتیاز شما به این محصول
3 دیدگاه
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

0.0

میانگین امتیازات